O nama

Simone Production Studio
Nalazimo se u centru Beograda, u Svetogorskoj 35/2, na 3 minuta od Savezne Skupštine. Funkcionišemo kao PRODUKCIONI STUDIO koji je zadnjih par godina iskristalisao svoje usluge i spreman je da podrži klijente u potpunosti u specijalizovanim uslugama izrade radio reklama, tv reklama, reklamnih filmova, u ozvučavanju tv spotova, snimanju voice overa, u uslugama kompletne audio produkcije itd.
Pored zatvorenog kruga usluga koje nudi, jedna od suštinskih stvari koje „Simone“ production studio pruža klijentima pored osećaja sigurnosti, zadovoljstva i elegancije u poslovanju je KREATIVNI POTENCIJAL.
Sveže ideje, poštovanje rokova, odgovaran i posvećen odnos prema poslu, kao i rezulati koje donose naše kampanje su više nego dovoljni razlozi da se i Vi upišete na našu klijent listu.
Naš studio
Simone poseduje svoj profesionalni tonski studio koji je fokusiran na audio produkciju u advertising-u zadnjih 10 godina.
Gluva soba
Opremljena je sa externim monitorom koji služi za prenos teksta I slike iz Režije 1. Profesionalnim slušalicama Fostex TR 80 I studijskim mikrofonima: Neumann TLM 103, Neumann TLM 170R, Blue Kiwi, Brauner Phantera i Sennheiser KH-416.
Režija 1
Opremljena je Pc računarom sa najnovijim i7 8700 procesorom. Genelec 1031a I Yamaha NS 10m studijskim monitorima. Uad Apollo X audio interfejsom I SSL Alpha Link Ax konverterom. Api 512c I Chendlerom Germanium mikrofonskim preampima. Digitalnim mikserom TASCAM DM 24 I monitor kontrolerom PRESONUS MONITOR STATION V2.
Režija 2
Opremljena je sa 1 audio montažom koja podrazumeva Pc računar najnovije generacije i7 7700k. Avid Mbox Pro 3 audio interface. Dynaudio BMP 5A studijskim monitore I Shure SRH840 studijske slušalice. I sa jednom video montažom koja je sastavljena od PC računara najnovije generacije Amd Ryzen 7 2700x u kombinaciji sa Gigabyte Titan X 12gb grafičkom kartom I 3 eksterna monitora.
Naš razvojni put
Sarađujemo sa direktnim klijentima i produkcijskim kućama iz Srbije, regiona i iz čitavog sveta. Stvaranje zvuka i slike je naš glavni prioritet!
Avantura počinje
Godina usavršavanja

Godina usavršavanja

Sticanje iskustva
Sticanje iskustva
2006 godine osniva „Simone Production Studio“ i počinje da se bavi audio – video produkcijom.
Od 2006 do 2020 godine Simone Production Studio je evoluirao
Avantura počinje
Snimanje prvih reklama

Godina usavršavanja

2006 godine osniva „Simone Production Studio“ i počinje da se bavi audio – video produkcijom.
Sticanje iskustva
Danas sarađujemo sa oko 400 vokala
Sarađujemo sa direktnim klijentima i produkcijskim kućama iz Srbije, regiona i iz čitavog sveta, kao i sa voice over agencijama gde kao njihovi partneri za područje Balkana, pokrivamo lokalne jezike iz regiona.
Od 2006 do 2020 godine Simone Production Studio je evoluirao
Proces saradnje je prilično jednostavan
Pošaljite nam upit o vašim potrebama na office@simone.rs ili nas pozovite telefonom
+381 60 32 41 424
Naš tim
Glas je samo zvučni izraz naših emocija, naših misli, I naše poruke koje želimo da prenesemo.
Prepoznajte pravu agenciju
Marketing je uopšteno način na koji otkrivate, gradite i zadovoljavate potrebe svojih korisnika. U okviru marketinga, bićete osigurani ne samo da se čuje za Vaš biznis, već ćete njemu dati dovoljno poslovne fleksibilnosti da se adaptira za promene potreba korisnika i promene poslovne klime.
Prema jednom autoru, marketing je civilizovani oblik rata u kome su mnoge bitke dobijene rečima, idejama i disciplinovanim razmišljanjima.
Poslovne ideje koje uspevaju su one čiji vlasnik ima viziju za firmu i spreman je da je implementira. Marketing plan će prepoznati fokus Vašeg delovanja i viziju pretvoriti u delo.
Marketing će Vam pomoći da otkrijete ko su Vaši potencijalni korisnici, mesto i cenu Vašeg proizvoda u poređenju sa konkurencijom i takođe poziciju kompanije na tržištu. Takođe će Vam pomoći da identifikujete mogućnosti za promociju u budućnosti.
Prvi korak
Nemojte pomešati prodaju sa marketingom. Veoma je česta greška kod manjih preduzeća koji smatraju marketing sastavnim delom prodaje, iako su ove dve discipline različite od samog početka. Ovo se dešava jer se često marketing i poslovni plan prožimaju.
Misija prodaje je da poveća profit putem različitih akcija i “trikova“ kao što su popusti, marže, dva proizvoda po ceni jednog, specijalne ponude i sl. Misija marketinga je da identifikuje tržište, izgradi imidž kompanije i promoviše proizvod.
Prepoznajte pravu agenciju
Odlučili ste – vreme je da angažujete eksternu agenciju za svoje marketing aktivnosti. Agenciju koja će se pozabaviti vašom komunikativnom strategijom i izgraditi planove predstavljanja vaših proizvoda različitim ciljnim grupama i na kraju krajeva realizovati sve kreativne zahvate.
Velika većina manjih i srednjih firmi na početku poslovanja ne obraća dovoljno pažnje odnosima sa eksternim korisnicima i najčešće se „haotične“ komunikativne strategije i akcije sprovode u okviru marketing službe. Međutim, ovo najčešće nije dovoljno. Vrlo često je neophodno angažovati profesionalnu agenciju sa relevantnim iskustvima i kontaktima I resursima koji su sposobni da sve ideje sprovedu u delo.
Definišite ciljeve
Prvi korak prilikom izbora efektivne advertising agencije je definisanje ciljeva u oblasti odnosa sa javnošću.
Ovo je osnovni korak ne samo prilikom izbora odgovarajuće advertising agencije već i za obezbeđivanje uspešnih advertising kampanja u budućnosti. Možete odabrati briljantnu agenciju, ali ne postići željene rezultate, kao rezultat loše definisanih ciljeva. Potrebno je vremena i truda da se načini analiza korporativne strategije vašeg poslovanja i marketing strategija, tako i identifikovanju oblasti u kojima mogu da se iskoriste marketing aktivnosti u korist vašeg poslovanja. U ovoj fazi, uverite se da svi u višem menadžmentu i celokupno marketing osoblje jasno razume definiciju i potrebu za odnosima sa javnošću.
Procenom ciljeva korporativne strategije odredićete vremenski period u kojem su vam potrebne usluge marketing profesionalaca, da li je dugoročan odnos ili su vam potrebne usluge samo za određene kampanje/akcije.
Poslovna hemija
Dobri rezultati dolaze sa efikasnim timskim radom. Posmatrajte potencijalnu advertising agenciju kao produženje svog marketing tima i ne ograničite samo na odnos prodavac-kupac usluga. „Poslovna hemija“ mora da bude prava i ako sumnjate u pravi odnos, ne angažujte agenciju. Potreban vam je neko ko će razumeti zahteve koje postavljate pred njega/agenciju.
Budžet
Na osnovu vaše komunikacione strategije i predstojećih akcija, odredite budžet za angažovanje advertising agencije. Treba da znate da angažovanje advertising agencije nije jeftino, ali ne budite ni „stipse“ jer će vam se angažovanje marketing profesionalaca višestruko isplatiti, ili se može reći „vredi svaku paru“.
Kako pobediti konkurenciju?
Bilo gde da se okrenete, vidite konkurenciju. Da li vam se to dešava? Naravno, jer je to sasvim normalno u svakom biznisu, bilo da ste velika kompanija (naravno, ne i monopolista), srednja ili mala firma. S druge strane, kupci su veoma osetljivi, doba je ekonomske krize i potrebno je pametno voditi svoje poslovanje i implementirati samo strategije i taktike koje su delotvorne na tržištu. Da li se često (trebali bi redovno, ako ne i svakog dana) zapitate šta je ono što dovodi kupce kod vaše konkurencije, a ne kod vas? Pronađite slabe tačke vaše marketing strategije, a u sledećem tekstu ćemo vam pomoći u tome.
Šta radi konkurencija
Da biste se efikasno suprotstavili konkurenciji na tržištu, morate znati šta vaša konkurencija radi, koje marketing strategije sprovodi i na koji način komunicira sa kupcima/klijentima. Ovo svojevrsno „špijuniranje“ je neophodno i pokušajte da dobijete što više informacija o svojoj konkurenciji jer je ovo odlučujuće i za implementaciju vaše marketing strategije. Press-clipping agencije, časopisi, novine, televizija, marketinške agencije, a odnedavno i online društvene alatke kakve su Facebook, Twitter i sl. značajno će vam pomoći u dobijanju informacija o konkurentskoj firmi.
Cena
Najvažnija stavka. Možete imati najbolji proizvod, najbolju podršku za kupce, ukoliko su vaši kupci osetljivi na cenu. A takvih je sigurno sve više, jer istraživanja pokazuju da čak tri četvrtine stanovnika Srbije troši manje, živi jednostavnijim životom kao rezultat ekonomske krize i slabog razvoja privrede. Cena je osnovni faktor marketing-miksa i morate je pametno definisati za svoje proizvode – imajte na umu da je cena jedini element marketing-miksa koji donosi profit, svi drugi donose troškove.
Kada se jednom kompanija upozna sa cenama i ponudama konkurenata, u mogućnosti je da ih iskoristi kao orijentacionu tačku za formiranje vlastite cene. Međutim, morate biti svesni da će i konkurencija menjati svoje cene kao odgovor na promenu vaše cene. U osnovi, firma upotrebljava cenu za pozicioniranje svoje ponude u odnosu prema konkurentima.
Dodatna vrednost
Svima onima koji se bave marketingom poznata je rečenica „Nema te privrženosti marki koja se popustom od dva centa ne može slomiti“. Bilo da kupujete fizički u prodavnici ili putem Interneta, kupci normalno porede cene različitih prodavaca i jasno je da će se za istu vrednost, odlučiti za proizvod/uslugu niže cene. Dolazimo do pojma „vrednost“, šta će se desiti ukoliko vaša ponuda ima višu vrednost od konkurentske?
Kao dodatnu vrednost, u cilju privlačenja pažnje kupaca, uvek pokušajte da omogućite nešto dodatno, vanserijski, interesantno za kupce, nešto što će konkurencija jako teško nadmašiti. Besplatna isporuka, dodatni kuponi za događaje ili druge (povezane) proizvode, možete ponuditi specijalne ponude povraćaja novca, garantne rokove, besplatne početne konsultacije, u zavisnosti od tipa vašeg biznisa, proizvoda ili usluge. Razmislite šta bi vašeg kupca zainteresovalo i kreirajte specijalni dodatak koji bi ga pokrenuo u akciju.
Pouzdanost
Ako kupac jednom naiđe na vaš defektni proizvod, teško da će se opet vratiti i kupiti isti. Pouzdanost proizvoda/usluge jedna je od najvažnijih stavki u post-sales periodu, jer ćete želeti da se kupac ponovo vrati u vašu prodavnicu i kupi neki od vaših proizvoda. Ukoliko nešto prodajete na Internetu, značaj pouzdanog prodavca je još bitniji, s obzirom da istraživanja pokazuju da će tek trećina potencijalnih kupaca kojima online korpa za naručivanje „pukne“ vratiti ponovo i završiti narudžbu.
Uvek ispunite ono što nudite u okviru karakteristika proizvoda ili usluge – imajte na umu da zadovoljan kupac znači mnogo više od pokrivanja gubitaka proizvoda ukoliko kojim slučajem pokušate da ga prevarite.
Uvedite takođe i korisničku podršku ili korisnički servis koji će rešavati post-prodajne probleme ukoliko ih kupci zabeleže ili nisu zadovoljni proizvodom. Telefon, e-mail, kontakt centar, sve je praktično ukoliko rešava u najkraćem roku i najbrže probleme sa vašim proizvodom.